Uit de Luiers - S01 / E03

#3 - Nieuwe collectie, omzetstijging en een speciale gast: onze enige echte Romy - €8.670 p/m

Met een kleine 300 verkochte wasbare luiers hebben we in één maand tijd een mooie stap gezet. Met dit tempo is het al snel tijd voor een nieuwe collectie en inkoop, maar hoe pakken we dat aan?

Met een kleine 300 verkochte wasbare luiers hebben we in één maand tijd een mooie stap gezet. Met dit tempo is het al snel tijd voor een nieuwe collectie en inkoop, maar hoe pakken we dat aan? In deze aflevering spreken we met alle drie de compagnons (Jean-Paul, Romy & Marijn) over de nieuwe uitdagingen die op ons pad komen. Ook reflecteren we zoals gebruikelijk op de afgelopen maand: welke initiatieven hebben bijgedragen aan onze omzetstijging, en welke niet?

Hoofdstukken:

00:00:00 - Best veel teasers
00:01:00 - Introductie Romy Klerks
00:07:35 - Happy Naps - De stand van zaken
00:16:40 - De "HOLY F*CK"
00:22:45 - De "F*CK YEAH"
00:26:49 - (Van)uit de luisteraar
00:27:47 - Influencermarketing
00:35:16 - Tijd voor een terugblik
01:01:34 - Deep dive in de collectie
01:08:48 - Follow-up en een blik op de toekomst

► Liever beeld? Bekijk de podcast op YouTube: https://youtu.be/1fTKf6TFy7Y
► Benieuwd naar Happy Naps? Bezoek de website: https://www.happynaps.eco
► Volg Jean-Paul op Instagram: https://www.instagram.com/jeanpaulklerks/
► Volg Marijn op Instagram: https://www.instagram.com/marijnkortstra/

Over Uit de Luiers

In de podcast 'Uit de Luiers' spreken Jean-Paul en Marijn over hun reis bij het bouwen van het merk Happy Naps, waarmee zij wasbare luiers verkopen. Er wordt open gesproken over cijfers, fouten en successen, zonder een blad voor de mond te nemen.